Voyeurisme - Reisverslag uit Lagos, Portugal van Hans en Jeanne - WaarBenJij.nu Voyeurisme - Reisverslag uit Lagos, Portugal van Hans en Jeanne - WaarBenJij.nu

Voyeurisme

Blijf op de hoogte en volg Hans en Jeanne

05 Februari 2017 | Portugal, Lagos

Op onze stek staan we zo'n beetje op kruispunt van wegen. Een ieder die van of naar zwembad ( dat zijn er nog niet echt veel), sanitairgebouw, winkel of restaurant gaat, komt bij ons langs. Top terraswerk! Na een aantal dagen beginnen figuren op te vallen. Zo hebben we een Frans stelletje. Vele keren per dag lopen ze gezamenlijk op en neer. Zei immer in een korte, nogal spannend broekje waarvan ze er veel in diverse kleuren bezit, en hij meestentijds iets warmer verpakt. Wat ze bind is ons na enkele dagen vrij duidelijk: de liefde voor de elektronische sigaret. Op welk tijdstip van de dag dan ook; of men zomaar wandelt of naar de afwas gaat de sigaret is er bij. Wat ik erg bijzonder vindt is dat het namaak rookgerei ook meegaat wanneer het stel zich des morgens overduidelijk richting het sanitaire blok begeeft. Walmend als een stoomtrein van SGB ( stoomtrein Goes-Borsele toeristische tip!)lopen ze die richting op. Ze peinzend volgend vraag ik mij af wat ze met die dingen doen onder de douche. Zijn ze waterdicht? Mengt de rook zich met de stoom van de douche of leggen ze het ding in het zeepbakje? Aan gezien mij Frans tekort schiet en ik niet wil worden opgepakt voor gluren zal ik jullie en mijzelf het antwoord helaas schuldig blijven.

• 06 Februari 2017 - 18:08

Margriet:

Geweldig, zou van mijn kunnen zijn....en die stoomtrein Goes-Borsele moeten we onthouden!
    Hier wordt het weer koud, hopelijk daar niet! Groetjes en geniet

• 06 Februari 2017 - 21:09

Piet En Jeanne:

Weer veilig gearriveerd in Portugal en we lezen dat jullie in je nopjes zijn. Gesetteld en wel zijn er soms opvallende constateringen. Het houd je bezig en je hebt wat te mijmeren.
    Een plezierige tijd, geniet van de warmte (zon) en alle genugten van het land en je omgeving.
    Lieve groeten van ons, Piet en Jeanne

• 10 Februari 2017 - 17:07

Nel:

Ja ,je kunt toch wel merken dat je nog al wat jonger zijn. Bij onze terugkomst uit Deventer gingen de deuren net voor onze (en nog meerdere passagiers) neus dicht! Dat betekende een half uur wachten, niet leuk dus, maar wij hoefden geen vliegtuig te halen , dat scheelt dan weer! Een hele fijne tijd in Portugal, maar dat gaat vast lukken! liefs er groetjes uit Goes

• 10 Februari 2017 - 17:15

Nel:

Er ging even iets mis, mijn reactie hoort onder je vorige blog natuurlijk. Wat de sigaret betreft verzinnen we er zelf wel iets bij!