Opgelost - Reisverslag uit Lagos, Portugal van Hans en Jeanne - WaarBenJij.nu Opgelost - Reisverslag uit Lagos, Portugal van Hans en Jeanne - WaarBenJij.nu

Opgelost

Blijf op de hoogte en volg Hans en Jeanne

18 Februari 2017 | Portugal, Lagos

Ik meld het probleem met onze tent aan de dealer waar we 2 jaar geleden het apparaat kochten. Mijn verwachting zijn niet echt hoog gespannen. Twee jaar geleden gekocht mmmmm..... Maar nadat ik eerst een automatische beantwoording van de mail krijg waarin wordt gemeld dat ik, indien mogelijk, binnen twee dagen antwoord krijg, krijg ik al de andere dag een mail waarin de dealer mij zegt het probleem aan de fabrikant te hebben voorgelegd. Nog een dag later weer een mail waarin het antwoord van de fabrikant is verwerkt. Deze schrijft:
" Ik heb het vermoeden dat bij deze tent de bogen niet ingekort zijn. Standaard geeft dit namelijk te veel spanning op het doek.
Beide bogen moeten aan beide zijden 4.5cm ingekort zijn of worden!
Als de klant de bogen ingekort heeft moet hij de tent opnieuw opbouwen maar wel met de wanden ingeritst!!"
Oh....dus dat is het probleem! Beetje vreemd dat dit kennelijke bekende probleem niet is gemeld aan kopers van zo'n tentje. Goed, ik vat de koe bij de horens of beter gezegd de bij de Big Mat aangeschafte een ijzerzaag bij het handvat, schrijf de juiste maat op de bogen af en zaag deze binnen 10 minuten resoluut af. Vol verwachting ritsen we de achterwand in en... ja hoor, het past!! Oké denk ik, dan ook nog maar eens het probleem van de niet passende pees aankaarten en jawel, binnen een dag de mededeling dat de fabrikant na afspraak een nieuwe passende pees aan de tent zal zetten. Uiteindelijk dan toch toppie!

• 23 Februari 2017 - 10:50

Nel:

Gelukkig, alles zal rech kom volgens het bekende spreek woord, al moet het in dit geval gebogen zijn! Heel veel plezier van je aanwinst, kan goed van pas komen bij warm en bij slecht weer! Liefs en groetjes van uit een regen en winderig Goes