Mull of Kintyre..... - Reisverslag uit Campbeltown, Verenigd Koninkrijk van Hans en Jeanne - WaarBenJij.nu Mull of Kintyre..... - Reisverslag uit Campbeltown, Verenigd Koninkrijk van Hans en Jeanne - WaarBenJij.nu

Mull of Kintyre.....

Blijf op de hoogte en volg Hans en Jeanne

14 Mei 2017 | Verenigd Koninkrijk, Campbeltown

Strak plan vind ik het om dat te gaan bezoeken. Een paar hopjes met een ferry en dan zijn we er had ik zo bedacht. Toch maar even Googelen naar ferry,s vanuit de buurt van Ayr. Ja die zijn er maar, als ik wil boeken voor zo rond 11.00 uur blijkt de hele ratte
plan voor vrijwel de hele dag vol te zijn geboekt! Zaterdag zeker! Weet je wat; dan rijden we gewoon rond zeg ik tegen Jeanne, het is maar een 250 kilometer. Als ik een en ander intoets op onze Tom moet ik even slikken. Daar gaan we dus gewoon een uurtje of 5 over doen. Ja afstanden en benodigde tijd zullen we nog even aan moeten wennen nu we Noord Schotland in gaan. Maar allez, we hebben vandaag onze eerste regendag in 14 dagen dus karren maar. Het landschap is, nadat we Glasgow zijn gepasseerd, heel wisselend en heel mooi. De wegen worden steeds smaller en ook over hele stukken beroerder maar de route langs de diverse loch's prachtig. We eindigen zo rond 4 uur aan de oostkust halverwege Kintyre. En daar neuriën we:
Mull of Kintyre, oh mist ( lees motregen) rolling in from the sea. My desire is always to be here (niet echt natuurlijk want we willen nog meer zien) Oh Mull of Kintyre.

• 15 Mei 2017 - 19:54

Peter Van Tol:

Hoi Hans&Jeanne,

Met plezier lees ik jullie verslagen, reislust&levenslust is de rode draad. Wij maken op dit moment de Schotlandreis (en later Ierland) 'andersom'. Echt Engels, linksom dus. Op dit moment staan we in Inverness, blijven een dag over om te fietsen en gaan 17/05 richting John O'Groats. Een goede reis gewenst en wie weet: komen de Carthago en de Knaus elkaar nog tegen!?
    Shalom,
    Peter

• 16 Mei 2017 - 11:15

Nel:

Ha broertje en schoonzusje, je leggen zodoende weer heel wat km af, maar krijgen daar door ook veel te zien, en wij via de foto's, jammer dat het een beetje regenachtig is, maar je zitten er comfortabel bij in ieder geval! liefs uit Goes