UK here we come!! - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Hans en Jeanne - WaarBenJij.nu UK here we come!! - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Hans en Jeanne - WaarBenJij.nu

UK here we come!!

Blijf op de hoogte en volg Hans en Jeanne

29 April 2017 | Nederland, Middelburg

Want we willen natuurlijk voor dat de Brexit een feit is dit land aan onze camperreizen toevoegen. Op donderdag 20 april is de ferry is geboekt, zondag 30 april mogen we mee. Dachten we eerst via Hoek van Holland te vertrekken wordt het toch Duinkerke. De uren die we op de boot zouden moeten doorbrengen spreekt ons niet zo aan dus nemen we zondag a.s. de korte oversteek en landen in Dover. Nog een aantal dagen om de gewenste spullen in de camper te dragen. Dat is nog al wat want Jeanne rekend op heel goed en heel slecht weer! Ook hopelijk nog tijd om ons onvolprezen oventje te laten repareren. Alhoewel ik al begin februari aan mijn reparateur melding maakte van een kapotte oven en verzocht onderdelen te bestellen bleek vorige week dat geen onderdelen waren besteld dus ook geen reparatie kon worden uitgevoerd. Op z’n zachts gezegd was ik niet zo blij. Na wat heen en weer gehannes dan toch nog onderdelen bestelt maar die moeten uit Duitsland komen. Op dinsdag krijgen we het verlossende telefoontje. Onderdelen binnen dus met de camper derwaarts. Het blijkt een fikse klus dus er op wachten is geen optie. Met de trein terug naar Middelburg. Ik kwakkel dan al een beetje met de gezondheid. Tranende ogen hebben de laatste weken gezorgt voor regelmatig gebruik van oogdruppels maar het lijkt steeds heftiger te worden. Daar komt nog een fikse verkoudheid en wat reumatische ontstekingen bij dus Hansje is zogezegd geheel niet oksel fris. Als ik woensdagmorgen nadat ik de oogjes weer op een spleetje heb open gekregen, ik de bijsluiter van het product op internet op zoek, zie ik onder het kopje bijwerkingen op een regel een zestal bijwerkingen die kunnen ontstaan bij gebruik van het product. 1 op de 10.000 is de kans en jawel, ik heb een volledig goede Bingo! Met de nodige pillen en veel slapen heb ik het ongemak inmiddels binnen te perken weten te brengen en staan we nu (zaterdagmorgen) op het punt de camper in te gaan laden. Vannacht een nachtje in de buurt van Duinkerke en morgen om 10 uur mogen we van de schipper overvaren!

• 29 April 2017 - 09:35

Marren :

Goedemorgen, wij wensen jullie een heel fijne reis met heel veel nieuwe indrukken. Echt weer een leuke ontdekkingstocht.

Vervelend die tranende ogen, ik weet wat je doormaakt. Zo storend is dat. Ik heb het ook regelmatig, allergie e.d.
    Wij doen nog steeds helemaal niks bijzonders. Lekker eten, drinken, wandelen en fietsen en nog geen behoefte om verder te trekken of ergens anders heen te gaan. Klinkt saai maar wat een relaxt leven.
    Wij volgen jullie wel :-)
    Have fun en sterkte met de lichamelijke ongemakken!!

Marjan&Marinus

• 29 April 2017 - 18:22

Peter Van Tol:

Hallo H&J,

We kennen elkaar niet, maar volg met genoegen jullie blog/belevenissen en leven dus een beetje mee:). Ondanks wat fysieke aanloop problemen een mooie reis gewenst. Wij vertrekken op 10 mei met de ferry uit IJmuiden om te starten in Schotland. De planning is ook Ierland en via Wales en Zuid-Engeland weer naar NL. Je begrijpt dat ik jullie info met plezier zal gaan volgen. Ongetwijfeld met tips die we kunnen overnemen. Ben benieuwd naar jullie ervaringen!! Goeie reis, geniet van elkaar en de UK.

Vriendelijke groet,
    Peter van Tol