Opstarten... - Reisverslag uit Raamsdonk, Nederland van Hans en Jeanne - WaarBenJij.nu Opstarten... - Reisverslag uit Raamsdonk, Nederland van Hans en Jeanne - WaarBenJij.nu

Opstarten...

Blijf op de hoogte en volg Hans en Jeanne

29 September 2017 | Nederland, Raamsdonk

Zo, afscheid en een dag te vroeg verjaardagsfeestje op woensdag achter de rug. Bere gezellig maar andere morgen ietsjes moeite met op tijd uit bed komen. Koelkast en diepvries leeg en nog enkele keren op en neer om de laatste spullen aan boord te brengen, cadeau voor het gouden echtpaar ophalen en weg zijn we. Op naar Eindhoven. Daar halen we zus Miny op die mee gaat naar het gouden feestje. We doen nog even een meet en great bij nichtje Marjon wat wij en ook zij erg leuk vinden en dan arriveren we rond drie uur op onze stek in Raamsdonk net op tijd voor het feest. Het is een gezellig feest met heel veel lekkere drankjes en hapjes dus zeg ik tegen de bruid als we rond 10 uur vertrekken. "Bedankt voor het verzorgen van mijn verjaardagsfeest, het was prima geregeld!"
Onze normaal zo rustige slaapplek is de volgende morgen om 06.15 uur niet zo rustig meer. De wegenbouwers hebben bedacht dat ze zo ongeveer naast onze camper met groot materieel ff een zootje asfalt moet oprapen en vernieuwen. Dat gaat gepaard met een onnoemelijk lawaai en het idee dat het apparaat elk moment de camper binnen kan rijden. Dat slaapt dus niet echt lekker. Tegen 7 uur heb ik het wel gehad en stap mijn slaapbunkertje uit. Wel denken die mannen 5 minuten later: hij is er uit, stoppen maar. Goed het geeft mij de gelegenheid mijn eerste berichtje van deze reis naar het zuiden te noteren. Wordt vervolgd.

• 29 September 2017 - 09:27

Elenes:

Ook goeiemorgen Een goed begin is het halve werk! Nog proficiat met de verjaardag en een zeer goede reis voor jullie beiden. Wij zijn inmiddels in Portugal en vanwege de hitte op weg naar verkoeling aan de kust. Misschien tot gauw x

• 29 September 2017 - 17:25

Marren :

Hele goede reis!!!

• 01 Oktober 2017 - 10:03

Nel:

Nou dat was nog eens lekker wakker worden, en dat na twee geslaagde feestjes! Gelukkig kunnen je nu je reis vervolgen in een rustig tempo en uitslapen zo lang als je wilt, je hebben een aantal maanden voor de boeg om uit te rusten en te genieten van het mooie weer dus dat komt wel goed denk ik! Veel liefs en groetjes van ons!

• 01 Oktober 2017 - 16:58

Els:

Een feestelijke start, met een "denderend" vervolg.
    In de Ardennen zal het een stuk rustiger zijn.
    Keep on moving!