Weer terug.... - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Hans en Jeanne - WaarBenJij.nu Weer terug.... - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Hans en Jeanne - WaarBenJij.nu

Weer terug....

Blijf op de hoogte en volg Hans en Jeanne

23 Oktober 2018 | Nederland, Middelburg

Vrijdagmiddag 12 oktober zijn we na een vlotte terugreis weer aangeland in het Middelburgse. De dag daarop kunnen we Gwen in onze armen sluiten. Ze is erg dapper misschien wel een beetje te, want zoals ze zelf zegt: ik ben steeds bezig mensen gerust te stellen en daar wordt ik wel een beetje moe van. Haar jongens, Timo en Sam zijn verdrietig en boos tegelijk. Ze vinden het niet eerlijk dat hun Mam op gezondheid vlak zoveel voor de kiezen krijgt. Wij vinden dat eigenlijk ook maar hier valt niet te kiezen. De brief voor de vervolg afspraak is die morgen binnengekomen. Het wordt mede door de herfst vakantie weer wachten. 31 oktober zal een gesprek plaatsvinden waarin verdere afspraken worden gemaakt. In de tussentijd kijkt de patholoog nog naar de situatie. Toch weer wel lang wachten. We verzetten die middag gezamenlijk de zinnen door jarige Sophie (vrouw van onze dochter Leontien) te gaan feliciteren en daarop een stevig glas witte wijn te drinken.
De volgende week gebruik ik om de camper te cleanen en winter klaar te maken. En ik krijg van onze vriendjes Piet en Ineke een lunch aangeboden ter ere van mijn verjaardag. Kijk met dat weer op het terras is dat dan weer wel iets waar Cruijff van zou zeggen: elk nadeel......juist! Afgelopen donderdag besluit ik om met vriend Hans, ja wel zeg maar tweede Hans, mee te gaan om een klus bij vrienden in Waalwijk te doen. Twee dagen laminaat leggen. Leuk werk en ook dat verzet de gedachten. We zijn goed op gang als donderdagmiddag het lot, ja wel een beetje noodlot, toeslaat. Door onverklaarbare actie mijnerzijds kom ik met mijn duim te dicht inde buurt van de cirkelzaag. Paniek, maar met een flinke theedoek houd ik het spul vast en na enig overleg en aandrang mijnerzijds wordt ik naar de spoedeisende hulp in het Jeroen Bosch in’ s Hertogenbosch vervoert. Alle lof voor de mensen daar. Intake: anamnese, en binnen een anderhalf uur is het ene deel weer aan het andere genaaid en kan ik huiswaarts. Ik heb geluk gehad want het bot is maar voor een fractie geraakt en zoals het er uitziet kan een en ander dus volledig herstellen. Tweede Hans brengt mij eind die middag weer naar huis alwaar we de dames kondr5 doen van het wat minder blije nieuws. Af gelopen maandag ter controle naar de huisarts en hoewel het geheel er mijn inziens uitziet als een combi van een slecht prototype van Frankenstein en een patatje oorlog is de dokter niet ontevreden! Dus ik ook niet. Vrijdag terug voor controle en dan is het ook al weer bijna 31 oktober!

  • 23 Oktober 2018 - 10:49

    Willy:

    Wij kennen elkaar niet persoonlijk maar vanwege jullie leuke verslagen van camperreizen zette ik ons ooit op de mailinglist. Nu voelt dat een beetje alsof we voyeurs zijn.....
    We lazen over het lot dat nu jullie dochter treft en daarom de terugkeer naar huis. Verschrikkelijk nieuws dat we niet willen horen over onze kinderen.
    Heel veel sterkte de komende tijd en vooral houd de goede moed erin. Gelukkig gaat de wetenschap ook steeds verder en moed verloren al verloren.
    Nogmaals heel veel sterkte en warme groet!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hans en Jeanne

Onze actieve reizen die we 12 jaar met veel plezier met de camper hebben gedaan zitten er op. Nu een volgende periode. Overwinteren!

Actief sinds 16 Feb. 2010
Verslag gelezen: 1094
Totaal aantal bezoekers 295143

Voorgaande reizen:

24 Oktober 2021 - 31 Maart 2022

Winterzon

24 September 2018 - 25 September 2018

Klus klaar, gaan dan maar....

28 September 2017 - 01 April 2018

Echt overwinteren?

29 April 2017 - 29 Juni 2017

UK, here we come!

21 September 2016 - 01 December 2016

Nazomeren

25 April 2016 - 30 Juni 2016

En nu uit de mottenballen!

12 September 2014 - 28 November 2014

Met kleine stapjes dan maar......

12 April 2014 - 05 Juli 2014

En nu naar Griekenland!

04 Januari 2014 - 27 Maart 2014

’t Is welletjes; we gaan!

31 Januari 2009 - 31 Januari 2009

Rondreis Cuba

30 April 2008 - 30 April 2008

Rondreis Marokko

31 Oktober 2007 - 31 Oktober 2007

Rondreis Zuid-Afrika en Namibië

09 December 2006 - 31 December 2006

Rondreis Thailand

04 Oktober 2019 - 30 Maart 1920

Een reis met een bijzonder tintje......

09 Januari 2014 - 30 November -0001

Bezochte landen

Landen bezocht: